ادامه روزه های اعتراضی سیدمصطفی تاج زاده

سید مصطفی تاج زاده با اعتراض به محدودیتهای غیرقانونی اعمال شده در خصوص وی اعلام کرد که کماکان به روزه های اعتراضی خود که از آذر ماه آغاز شده ادامه خواهد داد.
به گزارش تحول سبز، تاج زاده که یک روز پس از انتخابات سال ۸۸ دستگیر شده بود، پس از گذراندن ۹ ماه زندان که نیمی از آن در سلول انفرادی بود به مرخصی آمد اما در پی شکایت از کودتاگران انتخاباتی و به دلیل امتناع از پس گرفتن این شکایت در میانه مرخصی و در حالی که تحت درمان قرار داشت به زندان برگردانده شد.
تاج زاده گفته است: کمیته ای بیرون از اختیارات مدیریت و پرسنل اداری زندان محدودیت های غیرقانونی را به وی تحمیل کرده اند و مسئولان و نگهبانان زندان نقشی در این برخوردهای غیر قانونی ندارند. اعضای این کمیته که گویا حساسیت ویژه ای نسبت به تاجزاده دارند، تا بحال حاضر نشده اند اجازه انتقال وی به بند عمومی زندان اوین را صادر کنند و با نگهداری تاج زاده در قرنطینه کامل از تماس وی با دیگر زندانیان جلوگیری می کنند.
این در حالی است که پس از انتقال تاجزاده به قرنطینه، حق ملاقات منظم و هفتگی وهمچنین امکان تماس تلفنی وی قطع شده است و اجازه دسترسی به روزنامه ها و مجلات درخواستی خود را نیز ندارد. همچنین با گذشت نزدیک به ۵ ماه از توصیه پزشکان زندان مبنی بر ضرورت انجام “ام. آر. آی” هنوز اجازه این امر صادر نشده است.
بر اساس این گزارش، فشار های وارده بر این فعال سیاسی به حدی است که وی با وجود بیماری و مشکلات جسمی خود اعلام کرده است از آذرماه سال گذشته در اعتراض به اینگونه برخوردهای غیر قانونی دست به روزه اعتراضی زده است و تا زمانی که از حقوق قانونی خود برخوردار نشود به روزه داری ادامه خواهد داد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر